سخنگوی دولت از تغییر ساعت تمام ادارات از ۲۱ خرداد تا سوم شهریورماه خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه هیأت وزیران ۷ صبح تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه به عنوان ساعت کار ادارات تعیین شد.

بهادری جهرمی

به گزارش همشهری‌آنلاین، «علی بهادری جهرمی» روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیأت دولت در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره اصلاح ساعت کار اداری در روزهای گرم گفت: بر اساس مصوبه امروز هیأت وزیران مقرر شد ساعات کار تمام ادارات از ۲۱ خرداد تا سوم شهریورماه  ساعت ۷ صبح تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه تعیین شود.

پیش ازاین این «علی اکبر محرابیان» وزیر نیرو اعلام کرده بود که تغییر ساعت کاری ادارات موجب خواهد شد مصرف برق بخش اداری در ساعات اوج مصرف، به شدت کاهش پیدا کند و ما می‌توانیم این برق صرفه‌جویی شده را به بخش‌های دیگر بخصوص بخش خانگی اختصاص بدهیم.

وزیر نیرو با اشاره به مصوبه دولت مبنی بر الزام ادارات مبنی بر کاهش ۳۰ درصدی مصرف در ساعات اداری و کاهش ۶۰ درصدی مصرف در ساعات غیراداری گفته بود: دستگاه‌ها به کنتور هوشمند مجهز شده‌اند و از هفته آینده، مصرفشان مورد پایش قرار خواهند گرفت و گزارش عملکرد آن‌ها به‌صورت دوره‌ای اعلام می‌شود.

کد خبر 681926
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    17 1
    برق تولید کنید ........ نیروگاه بسازید ------ دنبال روش های جدید تولید برق برید ......... هر چیزی میشه از مردم مایه میزارن کم مصرف کنید . کم بخورید ........... مسئولین در خوابند ...........
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    5 2
    آیا روزهای پنجشنبه هم ساعت پایان کارادارات 13:30خواهد بود
  • ایرانی IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    10 0
    جناب وزیر! انشالله منظورتون از انتقال برق به بخش های دیگر استخراج بیت کوین که نیست. چون بخش خانگی بخاطر افزایش قبوض برق تخت گاز در حال صرفه جویی هستن. پس لطفا از بخش خانگی مایه نزار
  • کارمند IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    2 0
    ای کاش متناسب با تغییر ساعات کاری ادارات، ساعت شروع به کار حمل و نقل عمومی رو هم تغییر میدادند. مخصوصا در شهرهایی مثل تهران و کرج. اولین اتوبوس ساعت 5 و نیم از مبدا راه می افته و حدود 6 و ده دقیقه به ایستگاه نزدیک ما میرسه. من اگر این اتوبوس رو سوار بشم زودتر از 7 و نیم نمیرسم به محل کارم. تازه در صورتی که اتوبوس بیاد که معمولا هم نمیاد و تاخیر داره. اونایی که از شهرهای حومه میان که واقعا کارشون زاره.
  • دانش پژوه IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    3 2
    از ساعت 7 تا 1/5 میشه 6/5 ساعت. صبح میرن برای صبحانه. ساعت های آخر هم که در را نصفه نیمه می بندند. کار هم که انجام نمیدند. با هزار عجز و لابه و خواهش تمنا میگه برو فردا بیا. ملت میمونن و حوضشون. قصد دارند مصرف را مدیریت کنند اما از اون طرف اجحاف به حق ارباب رجوع می کنند. حداقل کار 8 ساعته. دولتی که با این ساعت کاری کم و با بهره وری پایین ادعا کنه می خواهد زندگی درست کنه حرفش بیشتر شبیه به یک مزاح ساده است تا حرف معقول و جدی. با این وضعیت به جایی نخواهند رسید.